İnstagram’da Satış Yapmak için Bilmeniz Gerekenler

18/06/2020
Instagram’da Satış Yapmak için Bilmeniz Gerekenler
19
Views

İİnstagram, diğer sosyal medya ağlarından daha fazla kullanıldığı için pek çok e-ticaret şirketi tarafından ürün satışı için kullanılıyor. Bu yüzden bizler de Instagram’da satış yapmak için bilmeniz gerekenler konusunu sizlerle ayrıntılı paylaşmaya karar verdik. Dönemin en popüler ürün satışlarının Instagram üzerinden gerçekleşmesi bu konunun daha fazla dikkat çekmesine sebep olmuştur. İşte bilmeniz gerekenler:

İnstagram satış nasıl yapılır

Instagramı Etkili Bir Şekilde Kullanın

Instagram özelliklerini ayrıntılı bir şekilde öğrenmeniz pek çok açıdan sizlere fayda sağlayacaktır. Eğer bir ürün satışı yapacaksanız ilk olarak işletme hesabı oluşturmanız gerekmektedir. İşletme hesabından sonra daha fazla kitleye adınızı duyurmanız için reklam modellerini incelemeniz ve reklam vermeniz gerekmektedir. Aynı zamanda sürekli hesabınızın geçmiş verilerini analiz ederek yeni stratejilerinize yön verebilirsiniz.

İşletme Profilinde Nelere Dikkat Edilmelidir?

Müşterilerinizin ilk olarak göreceği profiliniz sade, öz ve dikkat çekici olmalıdır. Bu ilk görünüm çok önemlidir. Müşterilerinizin ilgisini başka yöne kaydıracak durumlardan uzak durun. Profilinizde takipçi sayılarınızı arttırmak için çabalayın ve yorum, beğeni sayılarında da artışa geçmeye çalışın. Müşteriler bir şey almak isterse profilinizi detaylı olarak inceleyecektir.

Reklam Kampanyaları Yapın

İnstagram üzerinde çeşitli alanlarda reklam kampanyalarınızı gösterebilirsiniz. Bunun için biraz yatırım yapmanız gerekecek ama geri dönüşleri çok fazla olan bir durum.   Reklamlarınızın hikaye bölümünde yer alması, keşfet bölümünde yer alması sizi fazlasıyla ön plana çıkaracaktır. Reklamlarınızda hareketli gifler veya videolar kullanıp dikkatleri üzerinize çekebilirsiniz. Aynı zamanda çekiliş, hediye gibi kampanyalarla takipçilerini arttırabilirsiniz.

Canlı Yayınlar Yapın

Canlı yayınlar müşterilerin ürünlerinizi 3 boyutlu görmesini sağlayarak sizlere daha fazla güven duymalarında etkili olur. Burada satıcı ve alıcı birebir iletişime geçer. Müşteriler merak ettiklerini canlı yayında anlık olarak sorar ve anlık olarak yanıtlar alır. Gerçekçilik seviyenizi ve güvenirliğinizi anlatmanın en güzel yönü canlı yayınlardır.

Güncel Kalın

Instagram üzerinde yayınlayacağınız içeriklerin belirli bir periyodu olmalıdır. Bu periyot doğrultusunda güncel kalarak 2 gün veya 3 günde bir içerik yükleyerek müşterilerinize ulaşmanız gerekmektedir. Kendinize bunun için bir takvim oluşturabilirsiniz.

Article Categories:
Gündem · Sosyal Medya Yönetimi

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

The maximum upload file size: 2 MB. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded.